Oferta: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA SMARTHOME Wyślij CV

Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie instalacji Smarthome,
  • aktywna sprzedaż instalacji Smarthome,
  • budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji z klientami,
  • kontakt telefoniczny oraz wideokonferencje z klientami,
  • współpraca przy tworzeniu i rozwoju oferty instalacji Smarthome,
  • realizacja celów sprzedażowych oraz podejmowanie działań wpływających na wzrost sprzedaży instalacji Smarthome.

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • kompetencje sprzedażowe, umiejętności finalizowania sprzedaży,
  • umiejętność słuchania, kreatywność,
  • znajomość zagadnień i języka z zakresu instalacji Smarthome,
  • znajomość i zainteresowanie nowymi technologiami,
  • czytanie i rozumienie rysunków technicznych,
  • umiejętność dobrego gospodarowania czasem i informacjami oraz organizowania pracy własnej,
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • benefity pozapłacowe,
  • profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • elastyczną godzinę pracy,
  • pracę w dużej międzynarodowej organizacji.
Na budowie stawiają ścianę

Dołącz do najlepszych!

Znalazłeś ofertę dla siebie? Aplikuj już teraz:

Wyślij CV