Oferta: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA SMARTHOME Wyślij CV
Miejsce pracy: Białystok
Zakres obowiązków:
- prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie instalacji Smarthome,
- aktywna sprzedaż instalacji Smarthome,
- budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji z klientami,
- kontakt telefoniczny oraz wideokonferencje z klientami,
- współpraca przy tworzeniu i rozwoju oferty instalacji Smarthome,
- realizacja celów sprzedażowych oraz podejmowanie działań wpływających na wzrost sprzedaży instalacji Smarthome.
Wymagania:
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
- kompetencje sprzedażowe, umiejętności finalizowania sprzedaży,
- umiejętność słuchania, kreatywność,
- znajomość zagadnień i języka z zakresu instalacji Smarthome,
- znajomość i zainteresowanie nowymi technologiami,
- czytanie i rozumienie rysunków technicznych,
- umiejętność dobrego gospodarowania czasem i informacjami oraz organizowania pracy własnej,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- benefity pozapłacowe,
- profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
- pracę w przyjaznym zespole,
- elastyczną godzinę pracy,
- pracę w dużej międzynarodowej organizacji.
